Aftellen maar - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Dominique - WaarBenJij.nu Aftellen maar - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Dominique - WaarBenJij.nu

Aftellen maar

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

11 Augustus 2014 | Nederland, Huizen

Lieve mensen die dit lezen.

Het begint nu echt werkelijkheid te worden.
De eerste invoer in mijn 'reisdagboek'.
De ingepakte koffers. Ja meerdere.
De automatisch gegenereerde email om mij te laten weten dat ik woensdag al kan gaan inchecken.
Ik kan er niet meer omheen.
Donderdag vlieg ik dan eindelijk naar Hoedspruit, Zuid-Afrika om daar 5 maanden stage te gaan lopen.
Wederom een avontuur waar ik al tijden naar uitkijk.

Dit is overigens gewoon een inleiding om mijn 'dagboek' kenbaar te maken.
Voor de nieuwsgierige kennissen.
Mijn collega's die graag op de hoogte blijven.
Mijn familie en vrienden die graag willen weten of alles nog goed gaat.
En om mij veel sms/belkosten te besparen.

Mijn iphone laat ik thuis en ruil ik in voor een goedkoop mobieltje.
Het nummer hiervan kan je aan mij vragen indien geïnteresseerd.
Geen whatsapp. Geen snapchat.
Wel een laptop en facebook.
Voor nu stop ik ermee.

Zie jullie bij mijn volgende invoer en veel liefs,
Dominique

  • 11 Augustus 2014 - 21:27

    T Marijke:

    Lieve Dominique,
    We gaan je missen!!
    Maar wel weer leuk om via je reisverslagen op de hoogte te blijven!
    Dikke kus
    Tante Marijke en de rest vd familie

  • 13 Augustus 2014 - 20:01

    Ingrid:

    ja, morgen ga je dan eindelijk!!!!!
    Rust in huize Wiersma voor 5maanden.
    We gaan je missen hoor, maar zien je over 2.5maand in Zuid-Afrika.
    Groeten en XXXX van paps en mams

  • 14 Augustus 2014 - 20:07

    Jeremy:

    Hoi Domi,
    Hoop dat je een goede vliegreis hebt gehad en hoop dat je en leuke stage gaat krijgen.
    Je broertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dominique

Iemand die van reizen houdt en er nooit mee wilt stoppen.

Actief sinds 31 Juli 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 3711

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2014 - 16 Januari 2015

Kurhula and more.

Landen bezocht: